- en realitet i servicearbejdet Med fuld integration og forankring til jeres Dynamics 365 Field Service data, er det oplagt at anvende Remote Assist til servicering af selv komplekse anlæg – med lokale teknikere, on location. Der kan enten arbejdes 'hands-free' med Microsoft HoloLens 2 devices eller med en iPad. Det er smart. Især når alle IT platforme taler sammen og såvel kolleger som partnere eksempelvis altid har adgang til fuldt opdateret dokumentation, til brug i det fremtidige uddannelses- eller servicearbejde. Der er mange anvendelsesmuligheder af disse innovative teknologier og med direkte forbindelse til jeres Field Service system, giver det værdi hele vejen rundt om din forretning. Vær med til webinaret og oplev, hvor nemt I indsamler viden og udfører service- og installationsopgaver – remote. Dagens program og indhold: Webinaret bliver præsenteret af Peter Holst, som har mangeårig erfaring med forskellige løsninger til Field Service. Account Manager, Field Service Udfyld formularen og afvent bekræftelse. Ved tilmelding til webinaret, modtager du fremover Bredana Solutions' nyhedsbrev. Du kan til enhver tid afmelde dig.Har I svært ved at servicere jeres anlæg ude i verden?
Mange bruger nu IoT eller Augmented Reality ved servicearbejde og projekter i udlandet - men hvordan forankres data til det efterfølgende arbejde?
- Og med IoT-sensorer bliver det enkelt at holde ethvert anlæg i form, til rette tid.Din vært på webinaret
Peter Holst
Tilmeld dig webinaret