Jobmulighed

Marketing Manager til 
Bredana Solutions A/S i Kolding

Arbejdssted: Kolding

Vi mangler dit kvikke hoved, som sammen med salgsdirektøren kan styre vores marketing-aktiviteter med de nyeste værktøjer. 

Du har et godt teoretisk fundament indenfor marketing/kommunikation samt nogle års praktisk erfaring med marketing og formår selv at udføre en række af opgaverne, samt at udvælge de dygtigste samarbejdspartnere, indenfor de områder du ikke selv behersker på ekspertniveau. 

Du brænder for at skabe det optimale indhold i vores profilering samt markedsføring rettet mod B2B. En stor del af vores markedsføring baserer sig på Value Proposition, hvor du i samarbejde med vores faglige teams, skal være dygtig til at kommunikere hvilke fordele og gevinster man kan opnå ved at samarbejde med os. 

Kommunikationsformen spænder bredt – lige fra content på hjemmeside, blogs, nyhedsmails, seminar invitationer, sociale medier, video etc. Alt sammen med udgangspunkt i en Buyer 2.0 tankegang.

Udover den salgsmæssige profilering, vil du også arbejde med intern markedsføring samt styrkelse af vores karriereportal. 

Kvalifikationer

  • Relevant teoretisk uddannelse med fokus på marketing og kommunikation
  • Nogle års praktisk erfaring med digital marketing, gerne i en B2B organisation
  • Fagligt kompetent indenfor flere af de værktøjer, der naturligt anvendes i udførelse af opgaverne
  • Udadvendt, proaktiv, energisk – og går gerne til tavlen eller sætter aktiviteter i gang
  • Lyttende, analyserende og i stand til at drage en konklusion.

Opgaver og ansvar

  • Ansvar for en samlet marketingplan med dit eget marketingbudget
  • Udvikle marketing strategier og planer i samarbejde med salgsledelsen
  • Udvikle og gennemføre lead-genererende kampagner
    Spille bold med Microsoft samt vores interne specialister, og formidle nyheder herfra
  • Udarbejde kundeudtalelser – både korte statements samt større testamonials og videoer
  • Frontrunner på vores digitale marketingstrategi
  • Indhold på karriereportal samt generel Employer Branding
  • Ansvarlig for hjemmeside samt indhold.
  • Intern kommunikation i Microsoft Teams
  • Drive vores brug af sociale medier og assistere kolleger i optimal brug.

Vi tilbyder

  • Et job, hvor du udfolder dit talent som marketing manager, og løbende tilegner dig nye kompetencer
  • Et miljø, hvor sparring med kollegerne er en helt naturlig del af hverdagen
  • Løbende efteruddannelse
  • Et behageligt arbejdsklima med en uformel omgangstone, mange personalegoder og velfungerende personaleforening, som står bag flere arrangementer i løbet af året
  • Et konsulenthus med høj medarbejderanciennitet – et sted hvor dygtige medarbejdere bliver i mange år
  • Ansættelse i Kolding, hvor du refererer til salgsdirektøren. 

Er du interesseret? 

Vi samarbejder med Testmanden om rekrutteringen. Ansøg via nedenstående link.

Ansøg hos Testmanden

 

Hvad kan du forvente af os?

Hos os får du en attraktiv arbejdsplads med godt kollegaskab, bonusordning og andre favorable personalegoder.

Vores medarbejdere har ofte høj anciennitet i Bredana Solutions. Hos os er de langvarige relationer vigtige, både for kunder og medarbejdere. Derfor vægter vi vores medarbejderes motivation højt, og går langt for at sikre tilfredshed. 

Læs mere om Bredana Solutions som arbejdsplads på vores Karriereside

Om Bredana Solutions

Bredana Solutions er en del af Bredana Gruppen, som har leveret IT- og ERP-løsninger til danske virksomheder i mere end 30 år. Bredana Gruppen er partnerejet, økonomisk stærk funderet og beskæftiger omkring 70 medarbejdere fordelt på kontorene i Aarhus og Kolding.

keyboard_arrow_up