Til salgs- og marketingafdelingen

Microsoft Dynamics 365 Sales er en komplet CRM-løsning

Styrket samarbejde mellem salg og marketing

Dynamics 365 Sales er Microsofts CRM-løsning. Her kan salgs- og marketingafdelingen pleje kunderelationer, styrke vidensdeling og få indsigt i salgsindsatser.

CRM-løsningen faciliterer også et styrket samarbejde mellem salg og marketing om kundepleje, events og kampagner.

Se 4 eksempler på brugen af D365 Sales

Hvad kan du med Dynamics 365 Sales og CRM?

Vores kunder, som er større virksomheder ofte med international salgsorganisation, oplever markante forskelle med deres CRM løsning: Bedre udnyttelse af ressourcerne, styrkelse af kundefokus gennem videndeling samt stigende salg. Det skyldes et stærkere fokus på relationsstyring, account management, markedsbearbejdelse og -udvikling, forecast, mål og opfølgning, brand awareness og udvikling og pleje af relationer.

Se videoen med eksempler på mulighederne

4 eksempler på mulighederne i Microsoft Dynamics 365 CRM


  1.  

Account Management

Individuelle planer for kunder og emner strukturerer og målretter salgsindsatsen for optimale resultater. Systemet kan hjælpe med at fastlægge besøgs- og kontaktfrekvens og sikrer løbende indsigt i potentiale. 


  1.  

Historik på kundesager

CRM-systemet giver jer det fulde overblik med besøgsrapporter, kundekort og kontaktpersoner med fuld historik. På den måde arbejder salg mere effektivt og kundesager er nemmere at overlevere til nye eller andre kollegaer. 


  1.  

Eventstyring og messer

Alle opgaver i forbindelse med events såsom webinarer, events og messer styres effektivt – lige fra segmentering af målgrupper, over design og udsendelse af invitationer til tilmelding og opfølgning. Det giver et stærkt samarbejde mellem salg og marketing.


  1.  

Databaserede budskaber 

Marketing og salg kan planlægge målrettede emails til segmenter og på den måde arbejde med differentierede budskaber til forskellige kundegrupper baseret på CRM-data. Målretningen øger gennemslagskraften af både budskaber og branding. 

Tilføj Field Service og få flere fordele

Sales og CRM-løsningen i Dynamics 365 er også mulig at udbygge med Field Service. Så får du endnu større fordele af at have alle informationer samlet i et system. 

Med Field Service kan du levere proaktiv service, effektivisere arbejdsdagen for kørende teknikere og øge indtjeningen på hele serviceafdelingen. 

Sammen med kunder har vi udviklet Field Service-løsningen, så den matcher alle behov – fra back office til serviceteknikeren. 

Se mulighederne med Field Service

3 fordele med Dynamics 365 Sales

Løsning i skyen, som samler hele din forretning ét sted

cloud


Løbende og automatiske opdateringer og en altid opdateret back up

cloud-sync


Fleksibel løsning, som gør det muligt at gå på via mobil, tablet eller pc

responsive-design-1

Derfor skal du snakke Dynamics Sales og CRM med os

Bredana Solutions har i mere end 30 år specialiseret sig i at hjælpe danske virksomheder indenfor handel og produktion med tilpassede CRM-løsninger. Tal med os, hvis du vil have hjælp til at implementere et nyt Dynamics CRM-system, eller et tjek af jeres nuværende. Vi arbejder ud fra en gennemtestet projektmodel, som også håndterer forandringsprocessen i en vellykket CRM-implementering.  

Sådan arbejder vi

Vi hjælper allerede virksomheder med behov som dine


KA Interiør

”Vi håndterer dobbelt så mange kunder med samme salgsressourcer. Det er det bedste salgsstyringsværktøj.”

Kristian Bonde Salgs- og marketingdirektør i KA Interiør

Få mere at vide om løsningen

Vil du vide mere? 

Hør mere om, hvad Dynamics 365 Sales kan gøre for din virksomhed. Udfyld formularen, så kontakter vi dig. 

keyboard_arrow_up