Bedre planlægning. Fuldt overblik over serviceopgaver.
Field Service i Dynamics 365 er systemet, der hjælper virksomheden med at drive en mere effektiv og profitabel serviceafdeling.
Med Field Service kan du styre tidsplaner og optimere serviceopkaldsopgaver, ruter og planlægning. Du har samtidig fuldt overblik over kundens udstyr via Customer Assets, hvor I kan se kundens historik, lokationer samt de maskiner og dele, I yder service på.
Kort sagt får virksomheden en komplet serviceløsning.
Få en gratis Field Service demo
... får en bedre oplevelse af din service, fordi der er styr på aftaler, tidsregistreringer, fakturering og kundeoplysninger. Problemer bliver løst, før de opstår.
... får en nemmere og mere effektiv hverdag, fordi tiden bliver udnyttet bedre, kunderuten bliver beregnet automatisk, og systemet er fuldt opdateret med kundens udstyr.
... kan fakturere hurtigere med korrekt time- og materialeforbrug. Teknikerne får nemlig fakturagrundlaget godkendt ude hos kunden efter servicebesøget er gennemført.
... kan altid se en opdateret og korrekt lagerstatus, fordi serviceteknikeren registrerer materialeforbruget ude hos kunderne.
Field Service er en del af Dynamics Customer Engagement sammen med Dynamics Sales (CRM). Nu kan du opbygge jeres field service-forretning på en kendt digital platform, som er nem at tilpasse og forbinde til andre Microsoft-apps.
Forestil dig de nye muligheder, når disse afdelinger deler data og system:
Kig nedenfor og se andre kunder, der har valgt Dynamics 365 Field Service.
Vi kan også hjælpe din virksomhed.
”Det er blevet nemt at færdiggøre servicerapporten ude på stedet og få kundens underskrift. Hvis jeg under besøget ser noget, der bør udskiftes, skriver jeg det ind i 'Customer Assets'.”
Bjørn Christensen, servicetekniker
"Bredana Solutions kunne som de eneste vise os referencer. Samtidigt turde de stå på mål for, at Dynamics 365 Field Service var den bedste løsning for os. Og det fik de ret i."
Claus Christian Torbøl, CEO
”Field Service systemet giver nem mulighed for registrering af nyt og eksisterende udstyr, og hvilke serviceopgaver vi løbende udfører.”
Jimmi Bilenberg Olsen, servicechef
Field Service i Microsoft Dynamics 365 er et standardsystem, som bliver anvendt i mange slags brancher, hvor der ydes teknisk service på maskiner, udstyr og anlæg.
Bredana Solutions har implementeret Field Service-løsninger i mange forskellige typer virksomheder. Vi har også udviklet en række tillægsmoduler, som øger både værdi og udnyttelse af en Dynamics 365 Field Service-løsning.
Dynamics 365 Field Service er også for jer, hvis målet er at:
Vores branchemoduler er værdifulde udvidelser til standardfunktionerne i Dynamics 365 Field Service fra Microsoft.
Er jeg bundet til en bestemt it-partner?add
Nej, der er frit valg mellem alle Microsoft partnere. Drift og videreudvikling af jeres Dynamics 365 Field Service løsning kan foretages af den partner, du ønsker. Det betyder i princippet, at du med de fleste licenser kan skifte it-partner i løbet af en måned.
Hvor ofte opdateres systemet?add
Dynamics 365 Field Service opdateres 2 gange årligt (april og oktober) med ny funktionalitet, som er udviklet baseret på feedback fra brugere i hele verden.
Hvilke IoT muligheder er der i Field Service?add
IoT er indbygget i Dynamics 365 Field Service som standard. Med IoT-enheder kan du bruge Connected Field Service til at overvåge og styre jeres service- og driftsopgaver. På den måde hjælper systemet dig med at beslutte, hvad der er det optimale at gøre i hver enkelte opgave.
Hvad er Partnerportalen?add
Partnerportalen i Dynamics 365 Field Service er en serviceportal for dine kunder. Partnerportalen er en integreret del af løsningen. Her kan du give dine kunder adgang, så de kan kontakte dig med forespørgsler og bestille service.
Partnerportalen er altid online, så den er særlig værdifuldt for internationale serviceorganisationer, hvor tidszoner kan være en udfordring.
Hør mere om, hvad Dynamics 365 Field Service kan gøre for din virksomhed. Udfyld formularen. Så kontakter vi dig.