Bedste ERP-løsning til handel og produktion

Microsoft Dynamics 365 Business Central samler og styrker processer

Dynamics 365 Business Central (tidligere NAV) er udviklet til små og mellemstore virksomheder med op til 100 brugere. Få markedets stærkeste ERP-løsning til din virksomhed hos os. Vi er specialister i brancheløsninger til handel, logistik og produktion. 

Er du en mindre virksomhed med op til 20 ansatte, har vi designet FastTrack til dine behov.

Læs mere om FastTrack

Hvad kan du i Dynamics 365 Business Central?

Dynamics 365 Business Central er en komplet ERP-forretningsløsning fra Microsoft, der samler og styrker hele din virksomhed. Med Business Central får du overblik og kan håndtere de daglige processer i hele forretningen – uanset om det er økonomi, salg, lager eller produktion.

Vores løsning med Dynamics 365 Business Central hjælper jer med at nå virksomhedens mål for vækst, digitalisering og effektivitet.

Se mulighederne i Business Central i denne korte video

Sådan kan Dynamics 365 Business Central hjælpe din branche




3 konkrete fordele ved Dynamics 365 Business Central (SaaS)

Løsning i skyen, som samler hele din forretning ét sted

cloud


Løbende og automatiske opdateringer og en altid opdateret back up

cloud-sync


Fleksibel løsning, som gør det muligt at gå på via mobil, tablet eller pc

responsive-design-1

Spørg os om dit næste Business Central-projekt

Vi har i 30 år specialiseret os i at hjælpe danske virksomheder indenfor handel og produktion med gennemtestede ERP-løsninger, der optimerer alle processer og arbejdsgange. Mange af vores konsulenter kommer fra industrien. Så vi ved, hvad du taler om og kender både muligheder og udfordringer. 

Sådan arbejder vi med projekter

Vi hjælper allerede virksomheder med behov som dine


Budweg Caliper

”Vi kan disponere varerne mere præcist. Det er med til at øge vores leveringsgrad ud fra kundens forventede leveringstid. Vi er simpelt hen blevet bedre til at leve op til kundens ønsker og behov.”

Jens Lund Fabriksched hos Budweg Caliper

Se hvordan vi gjorde


RC Beton

”Løsningen gør os i stand til at følge med i produktionen og se, om den tid, der er sat af til den, nu også er tilstrækkelig. Det giver os mulighed for at gribe ind og korrigere”

John Amby Økonomichef hos RC Beton

Se hvordan vi gjorde

Sådan fungerer Dynamics 365 Business Central

Dynamics 365 Business Central er den nye Cloud-løsning af 2018-versionen af NAV/Navision, som det tidligere hed. Det betyder, at du bruger den i skyen via en browser. På den måde er der intet, som skal installereres på din computer. Har du i dag ældre NAV-, C5- eller XAL-løsninger, nærmer End of Life sig, men du kan nemt opgradere til Business Central, som er en fremtidssikret ERP-løsning i skyen. Standardversionen af Business Central er en Software-as-a-Service cloud-løsning, der sagtens kan opfylde jeres specifikke behov.

 


Få et indblik i brugeroplevelsen i Business Central


Se hvordan du kommer i gang med Business Central

Nyt navn, ny brugeroplevelse og nye muligheder

Det er ikke kun navneskiftet fra NAV til Business Central, som er ændret. Microsoft har lavet om i layoutet, så du får et mere brugervenligt interface i et moderne design med nye farver. Det er selvfølgelig ikke nok at ændre i designet – du kan også specialtilpasse løsningen f.eks. ved at tilføje apps fra Microsoft AppSource, der er designet til at styre specifikke processer i din forretning f.eks. finans, drift, marketing, salg, kundeservice osv. Du kan også få en udvikler til at kode tilretninger, men det placeres i dag som en tilføjelse til koden. Dynamics 365 Business Central bliver desuden opdateret helt automatisk og løbende, så du altid kører på den nyeste version.

Skal vi vise dig Business Central?

Leder du efter Dynamics 365 Supply Chain Management?

Er du en større virksomhed med over 100 brugere? Microsoft 365 Supply Chain Management (efterfølgeren til Dynamics AX) tilbyder flere avancerede funktioner til logistik og produktion. Læs mere om løsningen hos vores søstervirksomhed, Bredana Axcite. 

Læs mere på bredana-axcite.dk

Find svar på de mest stillede spørgsmål om Business Central

Spørgsmålene er mange, når man står over for udskiftning af noget så livsvigtigt som virksomhedens ERP-system. Her er derfor svar på nogle af spørgsmål, som vi ofte får.

I mange tilfælde bliver (gamle) kundetilpasninger afløst af et nyt systems standardfunktion ved en nyimplementering. Vi laver ofte en CloudReady analyse for at dokumentere hvilke tilpasninger som giver mening, hvilke der erstattes af standard og hvilke som skal re-tænkes (K1, K2 og K3).

Læs mere her

Som tommelfingerregel hvert 5-7 år. Så hvis dit system er ældre, mangler det sikkert funktionalitet. I den nye Business Central opgraderer du én gang for alle – herfra får du alle opdateringer automatisk via cloud.

Hvis du har et Microsoft Dynamics program med aktivt abonnement, kan du bruge værdien af dette program til at betale for Dynamics 365 Business Central licensen. Eller det kan anvendes til at opnå en rabat på lejelicensen på 40%. C5 kan byttes ind 1-1 bruger i ejelicens og NAV-licenser byttes ind 1-3 på grund af overgang fra samtidige brugere til navngivne brugere.

Hvis du synes dette er lidt svært at gennemskue, så kontakt os gerne. Vi kan undersøge jeres licensforhold og finde ud af, hvordan det er bedst og billigst at skifte.

Bliv kontaktet

Implementeringen af Business Central tager typisk 3-6 md. for et normalt projekt, men et cloud-opgraderingsprojekt kan gennemføres på 2-4 måneder.

Hvis din virksomhed er under 20 ansatte, kan du med FastTrack skifte på kun 9 dage for handelsvirksomheder og 18 dage for produktionsfirmaer. Endda til fast pris. 

Læs mere om FastTrack

Nysgerrig? 

Hør mere om, hvad Business Central kan gøre for din virksomhed

keyboard_arrow_up