Den bedste løsning til fakturascanning og workflow i Microsoft Dynamics Business Central.
Mange virksomheder og økonomiafdelinger spilder arbejdstid på manuel håndtering af bilag. Det gælder fx når bogholderiet modtager, godkender og opbevarer fakturaer.
Se i videoen hvordan Continia's Document Capture - et værdifuldt tillægsmodul i Dynamics 365 Business Central - kan hjælpe med at minimere arbejdsgange og sikre korrekt håndtering af bilag.
Ved at integrere Dynamics Business Central (NAV) med Document Capture kan I optimere håndtering af dokumenter og fakturaer.
Undgå at bruge unødvendig tid på arbejdsgange, der nemt kan automatiseres. Se eksemplerne nedenfor, eller tryk på knappen, hvis du vil høre mere.
Slip for manuelle indtastninger og håndtering af fakturaer. Dynamics 365 Business Central (NAV) overvåger digitale fakturaer modtaget via EAN eller på mail.
Business Central scanner og registrerer prædefinerede felter som fx firmanavn, kreditor, fakturanummer, moms og varelinjer. Derefter sender systemet en mail til rette godkender med besked om, at der ligger en faktura klar til godkendelse.
Hvis I har godt styr på jeres stamdata, kan Business Central automatisk godkende og bogføre fakturaer.
Du kan opstille en række kriterier, fx ved indkøb hvor priserne på fakturaen matcher priserne på indkøbet i Dynamics 365 Business Central. Hvis du vurderer, at disse bilag ikke kræver godkendelse af medarbejdere, kan systemet bogføre med det samme – med væsentlig tidsbesparelse til følge.
”Vi har fået automatisk indlæsning og betaling af fakturaer, som giver bogholderiet en væsentlig tidsbesparelse. Samtidig kan vi opbevare dokumenter digitalt, som vi tidligere har opbevaret og bogført analogt. Så vi sparer ikke bare tid, men undgår også en masse spild.”
Jesper Hansen, COO og CFO i LIK A/S
Document Capture som tillægsmodul i Dynamics Business Central giver en lang række fordele.
Du får:
Vi giver gerne en demo af løsningen i Business Central. Udfyld formularen og bliv kontaktet.