Hvad siger kunderne?

Vil du se hvordan vores kunder bruger Dynamics 365? Få konkrete eksempler på, hvordan vores løsninger skaber effektiv drift og større bundlinje for virksomheder, der ligner din egen.

Bentax

DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL OG FIELD SERVICE
Bentax vil kendes som Danmarks mest moderne kaffehus - og med opdaterede digitale processer og systemer, er fundamentet lagt til at kunne styrke arbejdsgange og kerneværdier.  

POND Textile

DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL FASTTRACK
"Vi efterspurgte et simpelt standard set-up, da vi ikke ønskede en lang og dyr process. Mål nummer ét, var at få fuld transparens, med troværdige data."  

Budweg Caliper

DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL
”Vi kan disponere varerne mere præcist. Det er med til at øge vores leveringsgrad ud fra kundens forventede leveringstid. Vi er simpelt hen blevet bedre til at leve op til kundens ønsker og behov.”  

Guldager

DYNAMICS 365 FIELD SERVICE
"Bredana Solutions kunne – som de eneste – vise os udvalgte referencer. Samtidigt turde de stå på mål for, at Dynamics 365 Field Service var den bedste løsning for os. Og det fik de ret i."  

LIK Lighting

DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL
"Ét af vores vigtigste mål er at kunne håndtere flere ordrer på mindre tid. Og med vores nye løsning er vi netop blevet i stand til at agere hurtigere med færre ressourcer"  

Kaufmann

DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL
”Vi oplever, at handlinger tager kortere tid, så vi har mindre spildtid i afdelingen.”  

RC Beton

DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL
”Løsningen gør os i stand til at følge med i produktionen og se, om den tid, der er sat af til den, nu også er tilstrækkelig. Det giver os mulighed for at gribe ind og korrigere.”  

Enkotec

DYNAMICS 365 FIELD SERVICE
”Det er blevet nemt at færdiggøre servicerapporten ude på stedet og få kundens underskrift. Hvis jeg under besøget ser noget, der bør udskiftes, skriver jeg det ind i ”Customer Assets” og lægger et billede ved.”  

ODIN Engineering

DYNAMICS 365 FIELD SERVICE
”Field Service systemet giver nem mulighed for registrering af nyt og eksisterende udstyr, og hvilke serviceopgaver vi løbende udfører.”  

KA Interiør

DYNAMICS 365 SALES (CRM)
”Vi håndterer dobbelt så mange kunder med samme salgsressourcer. Det er det bedste salgsstyringsværktøj.”  

Danrice

DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL
”Vi har fået et rigtig godt system, som vi kan vækste med. Løsningen udvikles løbende sammen med Bredana Solutions, så den til hver en tid matcher virksomhedens udvikling.”  

Tanaco

DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL
”Bredana Solutions havde den tilgang til opgaven, som vi havde behov for. Konsulenterne forstår vores forretning og kan rådgive om, hvordan vores processer skal styres.”  

1 2 
keyboard_arrow_up