Priser og Licenser

Hvad koster ERP i Microsoft Dynamics 365?

28. maj 2020 // 3 Min

 

Her får du overblik over månedlige priser for Dynamics 365 Business Central (ERP). Se også muligheder for konvertering af aktive Dynamics-licenser til nye i Business Central, samt rabatsatsen for opgradering til nye licenser i skyen (SaaS). 

28. maj 2020 // 3 Min

 

Her får du overblik over månedlige priser for ERP i Dynamics 365 Business Central. Se også muligheder for konvertering af aktive Dynamics-licenser til nye i Business Central, samt rabatsatsen for opgradering til nye licenser i skyen (SaaS). 

Konvertering af ældre Dynamics ERP-licenser

Har du en Microsoft Dynamics ERP-løsning med aktive abonnementer? Så kan du bytte hele eller dele af værdien, når du opgraderer til nye licenser i Dynamics Business Central

Der gælder forskellige konverteringsmuligheder baseret på jeres nuværende licenser:

  1. C5: brugere kan migreres 1-1 til Dynamics 365 Business Central Essentials
  2. XAL: licensværdien modregnes ved køb af nye on-premise licenser
  3. NAV og Navision: 1-3 på brugere, dvs. du får 3 Dynamics 365 Business Central brugere for hver NAV-bruger købt før 1. maj 2019

Hvis du er i tvivl, hjælper vi gerne med at afklare, hvilken licenstype du har. Kontakt os for hjælp.

Hvis du ejer licenser i dag, men hellere vil leje (cloud)

Hvis du bytter nuværende on-premise licenser, får du 40 pct. rabat på lejen pr. bruger ved opgradering til nye licenser i skyen (SaaS). 

Vælg cloud, hvis du ønsker at betale måned-til-måned og have mulighed for at skrue op og ned for antallet af licenser. 

Nedenfor kan du se den månedlige lejepris: 

Priserne på cloud-licenser inkluderer hosting i Microsoft Azure, samt alle opdateringer.

Dette sikrer dig en opdateret Dynamics-løsning, som altid er i nyeste version med data backup i Azure. 

Skal dit næste ERP-system være SaaS eller on-premise? 

Start med at kigge på din forretning i dag. Den har med sikkerhed ændret sig en del, siden du sidst købte ERP-system.

Det er nu, I skal gentænke jeres processer – før I skifter ERP-system.

Her er 5 spørgsmål, du kan stille dig selv og din organisation:

  • Hvad bruger I rent faktisk af systemer og funktioner? 
  • Hvad er årsagen til, at det netop er disse funktioner? Og kan det gøres smartere? 
  • Hvad er jeres behov for fx styklister, ruter og prisstruktur? 
  • Hvilke behov har I for integrationer til andre systemer?
  • Hvor og hvordan vil en ny platform kunne øge din virksomheds performance?  

Ønsker I at omstille jer og blive den simple og adrætte virksomhed, som kan rykke direkte i skyen på et mere simpelt ERP-fundament

Eller vil jeres virksomhed fortsat være kompleks, så en standardløsning ikke er vejen frem? 

Tag os med på råd. Vi kan også hjælpe jer med at afklare, hvilke licenstyper, I har.

Spørg os, hvis du ønsker afklaring. 
 

Spørgsmål til priser og licenser?

Det kan være svært at gennemskue prisstrukturen i Dynamics 365. Lad os hjælpe. Få afklaret, hvordan I konverterer jeres licenser til Business Central ERP. 

Kontakt vores salgsteam på 70 10 20 28. Eller udfyld formularen, så kontakter vi dig: 

 

keyboard_arrow_up