Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement

Kundeindsigter der styrker hele forretningen

Som skabt til hinaden

Microsofts forretningssystemer er som skabt til hinanden og værdien af sammenhængende data er helt unik. 

Med løbende forbedringer til systemerne, sikrer Microsoft at I altid har de bedste kort på hånden. Se de mest relevante opdateringer fra seneste udgivelse, herunder. 

Som skabt til hinaden

Microsofts forretningssystemer er som skabt til hinanden og værdien af sammenhængende data er helt unik. 
Med løbende forbedringer til systemerne, sikrer Microsoft at I altid har de bedste kort på hånden. Se de mest relevante opdateringer fra seneste udgivelse, herunder. 

Vi kan hjælpes ad

Microsoft udgiver og udruller opdateringer med ny funktionalitet 2 gange årligt. Release Wave 1 i foråret og Release Wave 2 i efteråret. Den nye 2021 Release Wave 2 er netop gennemført og som online kunde har du mulighed for at tage de nye funktioner i brug med det samme, da der er tale om helt automatiske opdateringer.

Med de automatiske opdateringer sikres I, at systemet altid er opdateret og I undgår at skubbe en pukkel af en opgradering foran jer. Men det kan også give udfordringer at I flere gange årligt skal tage stilling til, hvilke nyheder, der er relevante for netop jeres forretning. 

Derfor tilbyder vi at din faste konsulent kan hjælpe med at rådgive om og implementere de vigtigste nyheder ved hver halvårlige opdatering. Med den serviceaftale er I sikret at systemerne altid er kørende og at I får fuldt udbytte af jeres digitale muligheder.

 

 

Highlights

Der er flere nyheder i den nyeste release, men vi vil her lige opremse de vigtigste. Bemærk at en del af disse forbedringer vil kræve Sales Enterprise licensen.

Generelt

Forbedret søgning. Den globale søgning er ændret og flyttet, således at du nu kan søge direkte fra toplinjen. Resultatet er blevet en nemmere og hurtigere søgning samt bedre resultater.


Salg

Forbedret Teams integration. Vi havde allerede en god Teams integration, men denne er forbedret og udvidet. Det er nu gjort endnu nemmere at dele CRM data (stamkort, aktiviteter og noter) direkte i Teams og Teams-samtaler. Så bliver det nemmere at inddrage og dele CRM informationer i Teams samarbejde.
Se en kort video her

Forbedret Forecast modul. Sales Enterprise kunder har i nogen tid haft mulighed for at anvende det nye forecast modul. Denne stærke feature udvides, således at det er nemmere at arbejde med forecasts og nemmere at inddrage sælgerne i forecast processen. Det er endvidere muligt at anvende AI til scoring af åbne salgsmuligheder.

Ny mobil app. Der er frigivet en ny forbedret mobil app til Dynamics 365 Sales. Denne giver en bedre oplevelse og produktivitet når sælgerne arbejder i marken og anvender deres mobile enheder. App’en er allerede tilgængelig i app-store.
 
Marketing

I Dynamics 365 Marketing er der kommet mange forbedringer. Dette forholdsvis nye modul må vi virkelig sige, indeholder stærke værktøjer! Der er utrolig gode muligheder i denne app, så vi giver altid gerne en demo der passer til jeres forretning - så I bedre kan få en fornemmelse af værdien i alle funktionerne. 

Her er nogle af de mest essentielle funktioner: 

• E-mail udsendelse ud fra skabeloner
• Kunderejser
• Formularer og landingpages
• Sociale medier, herunder Facebook, LinkedIn og Twitter
• Arrangementer og events, herunder webinarer via Teams

Se denne korte video for inspiration 


Kundeservice

Forbedringerne i kundeservice er primært omkring bedre oplevelse for vores service agenter i en omnichannel hverdag. Der er i den seneste tid investeret meget i hvordan kunder kan kommunikere med os via forskellige kanaler – telefon, e-mail, hjemmeside, chat, SMS og sociale medier. Dette giver udfordringer for agenterne når de skal betjene flere kunder/sager på samme tid, besvare chats m.m. Det nye Agent Workspace er forbedret således at det er nemmere at holde overblik over flere åbne sager, samtidigt.

Se mere i denne video 

Måske vi også lige skulle nævne at Customer Voice nu nemt kan anvendes til udsendelse af spørgeskemaer med analyser eller NPS-score. Sammenhængende arbejdsfunktioner og data gør det noget nemmere at få mest mulig ud af kundeindsigterne. 

Field Service

Her er serviceportalen blevet udvidet med en simpel self-service løsning hvor jeres kunder nemt selv kan booke servicebesøg eller kald. Denne funktion kan spille sammen med den tidligere udgivne 'Spor min tekniker'-funktion, hvor det er muligt at sende SMS til kunder, med et status-link på, hvor teknikeren er og hvornår han ankommer. Der er endvidere sket en del forbedringer og udvidelser at servicekalenderen.

Der er således altid en del løbende forbedringer i spil og vi hjælper naturligvis altid gerne med rådgivning og implementering. 

Vil du høre mere om mulighederne for løbende vedligeholdelse af jeres forretningssystemer?

Kontakt din konsulent

 

Skal vi tage en snak om, hvordan IT kan styrke din forretning?

keyboard_arrow_up